torsdag 31 mars 2011

Dålig karaktär.

Linnea skulle komma hit idag, så att vi kunde zumba. Men det regnade så jag fick gå till henne istället, där hon påstod att vi skulle göra yoga. Efter tio minuter så säger Linnea att det får räcka, vi tränar på något annat vis istället. Det gjorde vi inte, hennes pojkvän som är låååångt borta loggade in på skype så vi var tvungna att prata med honom, och sen laga mat och sen se på film. Fast vet ni vad? Det gör ingenting, för det första var vi två om misslyckandet, för det andra kommer vi inte att ge upp, för det tredje så facerapeade jag henne två gånger, och andra gången var så klockren att jag fortfarande kan börja skratta när jag tänker på det. (Läs: vi hade roligt)

Ikväll så ska Stina hämta upp mig så att vi kan åka till kyrkan. Efter ett tag kommer nog Lisa också, då lär vi ta Stinas bil och åka runt lite tills Stina bestämmer att det räcker, och kör hem mig. Alltid mig först. Men okej då, jag kan väl överleva det.

Nu måste jag ta på mig kläder, torka håret och plocka ur diskmaskinen innan barnen kommer. Jag hoppas att E är på bra humör idag, det var hon inte i morse. Men jag förstår henne, F väckte henne med Crazy Frog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!