onsdag 9 mars 2011

Gottgott!

Idag gjorde jag en supergod broccolisoppa på UnderbaraClaras vis. Jag fick inga bilder på det, men den ska definitivt göras igen. Vill ni påminna mig om det? Det är oerhört svårt att komma på vad man ska göra för mat alla dagar i veckan, alla veckor i månaden. Vilket har gett mig en idé, från och med nu kommer jag inför varje vecka lägga upp veckans matsedel, eventuella recept och vad du behöver hemma - för det kanske finns fler än jag som har en matfantasi som tryter emellanåt. Då vet ni att ni kan kika in här, och så vet ni genast vad ni ska laga, hur och vad ni måste handla hem!

Tror ni att det blir en hit?

Kalopps gillades av både barnen och mig!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det låter som en utmärkt idé!
    Jag har själv visserligen blivit bättre, då jag nästan jämt gjorde tortellini förut, men nu har det både blivit pastasallad, veglasagne och vegtacos! :)

    Men ibland behöver man dela med sig lite av vad man kan hitta på! ^^

    SvaraRadera

Skriv!