fredag 25 mars 2011

Relikerna.
















Känner ni igen det? Den fick häcka i en garderob i några månader, har för blödigt hjärta för att förstöra och trycka ner i en soppåse. Men idag när jag öppnade garderoben och såg hur rörigt det var så fick den åka. Vad hade jag tänkte göra med den ändå? Ta hem den i resväskan? När vi ändå pratar resväskor vill jag ventilera ett litet problem jag har: jag är apbra på att packa ner saker. Jag kan få ner hur mycket som helst i väskan, mest på grund av envishet(fråga Suss), men den väger ju fortfarande för mycket! Och kabinväskor(tycker om att stavningsförslaget på kabinväskor är kaninväskor, hihi) kan man inte betala övervikt på. Jaja, jag får väl lämna mer saker här än jag vill. Materiella ting går ju att ersätta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!