måndag 28 mars 2011

Rebeccas bild försvann!

Det tog mig så här lång tid att inse att Rebeccas bild inte var med på ett inlägg där hennes bild borde varit med. Så nu får hon ett helt eget inlägg istället!






















Rebecca i ett nötskal. Vi har precis tagit båten från Öckerö till Hönö för att njuta av en glas i glada vänners lag. Suss finns med någonstans och Lydia ser ni bakom Rebecca. Ni som inte känner Rebecca vet inte om det här, men glass och båtåkning är nog det hon tycker mest om i hela världen. Det hon skulle gilla mer skulle nog vara människor då. Typ mig. Fast en hel massa andra människor också, icke att förglömma.

Rebecca är förövrigt en av de snällaste människorna jag vet, och jag saknar henne något oerhört. I höstas häckade hon i Afrika och att hon vågade åka dit i tre månader är något som aldrig kommer att sluta imponera enligt mig.

Om du känner att just du skulle vara en bra matchning till Rebecca vill jag bara tillägga att hon är singel och att jag har hennes nummer för den som är intresserad. Ni måste dock gå igenom en kontroll via mig först, för jag accepterar inte vem som helst(nu vet ni varför hon är singel också...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!