lördag 12 mars 2011

Hipp hipp hurra Anton!






















Idag fyller min vän Anton 21 år. Och jag är inte där och firar honom när han för en gångs skull firar sin födelsedag! Vem firar 21 men inte 20? Jaja, trots detta så gillar jag honom väldigt mycket. Och saknar honom, det gör jag. Fast han är en av de få som tar sig tiden att prata med mig ofta nu när jag häckar här, och han är utan tvekan en av de snällaste människorna jag känner, så jag hoppas att han får en finfin födelsedag(och att han gillar chokladasken han får av mig!)

Om du ser honom, så säg grattis och krama honom från mig!

1 kommentar:

  1. Blir så glad när jag läser detta inlägget! ;)
    Det kommer fler gånger då du kan närvara fysiskt.
    Ett stort tack för asken, jag blev verkligen överraskad och glad! :D

    Tycker om dig Olivia!

    SvaraRadera

Skriv!