lördag 5 mars 2011

Konstiga idéer.

Jag sitter och vill göra ett kollage, mest för att det är det enklaste i proceduren att göra en kollektion. Mitt enda problem är att jag inte kan klippa i mina Elle-tidningar! De är värda absolut ingenting och ändå kan jag inte klippa i dem. Jag läser aldrig dem efter första veckan jag äger dem, ändå kan jag inte klippa i dem. Fast det här är ju ändå mina BELGISKA nummer, de kan vara kul att ha om några år. Jag kommer ju inte ta med den hem, det fattar jag ju också. Så nu ska jag KLIPPA i dem, nu ska jag göra det. Heja mig!


1 kommentar:

  1. Klippte du? Jag vill också göra collage!!
    IKEA imorn? :)

    sv: yes, åh, tack för tipset - ska länsa skafferiet i min jakt på botumedel nu. har fått en himla massa tips på Facebook nu också :)

    SvaraRadera

Skriv!