måndag 7 mars 2011

Oväntat!

Något jag aldrig trodde att jag skulle säga men jag läste precis på Ebba von Sydows blogg att det engelska kronprinsbröllopet ska visas på svenskt tv i April - klart att jag måste se det! Det absolut bästa är att det visas en fredag när jag är hör i Bryssel, Pernilla jobbar och barnen har lov och hänger med deras pappa. Med andra ord - jag kan göra en tillställning av det. Det tråkiga är att jag tror inte att någon annan här som har lov och häckar i Bryssel den dagen tycker att det är lika roligt som jag gör. Och sannerligen, jag kommer ju att tröttna efter vigseln för ärligt talat bryr jag mig mest om klänningen, blommorna och allt det där andra, men ändå. Jag hade velat ha någon här att dela min bröllopshysteri med, får väl skypa med någon där hemma kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!