torsdag 17 mars 2011

Har jag nämnt detta förut?

















Idag åt vi spenatplättar med stekt äpple, bacon och keso. Har jag pratat om den rätten innan? Det har jag nog, för den är så oerhört god! Och superenkel. Man behöver receptet till plättarna vilket jag inte kan i huvudet och inte kan hämta just nu, men om någon skulle vilja ha det så skriv en kommentar så får ni det!
Fast, jag måste ju erkänna att det nästan är godast att äta allt för sig, och lägga på lite lingonsylt på plättarna. Men mamma säger att man ska äta all mat tillsammans, för att det blir godare då, så jag sa inte det där egentligen.

Från en sak till en hel annan, jag är så glad över min kamera! Nej, bilden är inte ofattbart bra, men det är faktiskt hyfsat bra och min kamera är vad vi ska tacka för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!