måndag 7 mars 2011

Semlan!



















Jag var ju tvungen att smaka, öhm, ja, så jag kan välja om jag ska bjuda P och barnen på varsin semla. Mitt betyg blev: 2.5
Brödet smakar inte äckligt, men det är ju inte fluffigt någonstans. Det är som att jag gjort en grov semla, eller blandat i lite surdeg. Det är gott och passar mig, men det är ju ingen semmelsemla. Men får jag lov att lovorda mig själv lite så måste jag säga att semlan såg riktigt smaskig ut, spraygrädden kanske gjorde sitt - men det är jag som vet hur man ska göra så att semlor ser smaskiga ut!

5 kommentarer:

  1. Grädden ser ut som en fjäril eller blomblad eller nåt, very artistic ;)

    SvaraRadera
  2. Nu när du säger det så! Ser även att grädden ser lite brun ut på sina håll, det var den inte!

    SvaraRadera
  3. woopwoop, tröja klar och du kan ju räkna stenhårt med att den kommer att bäras imon på IKEA :)

    SvaraRadera
  4. När vi har vårt café ska jag sköta degvätskan och du garneringen. (:

    SvaraRadera

Skriv!