onsdag 16 mars 2011

Olivia vs. Olivia

Jag har inget av värde att skriva idag. Jag är hemma med F som är sjuk, han tittar på film. Snart ska jag hämta E vid bussen och efter ett tag kommer P hem. Då ska vi ha spel och pysseldag. F kommer vilja se på film, E kommer att bli avundsjuk och bli sur och P kommer att bli ledsen för att E är sur. Jag kommer att ha ont i huvudet för att jag har sovit för lite i natt.

ELLER

Idag är F hemma och är sjuk, så jag slapp gå till franskan. Han ser på film, så jag kan slappa och äta pannkakor. Snart ska jag hämta E och förhoppningsvis är hon glad idag så att vi kan äta och mysa tills P kommer hem och då var det tänkt att vi skulle pyssla och spela spel. Jag ska nog springa till affären och handla också. Ikväll blir det danska Borgen på svt 1. Helt okej.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Det är bra, det finns ALLTID två sidor av problemet ;)

    SvaraRadera
  2. Tänk glada tankar, citat från osberg

    SvaraRadera

Skriv!