tisdag 29 mars 2011

Snååål.

Idag har jag och Linnea hittat till den stora tygaffären i Bryssel. Den stora, härliga, underbara. För stor var den, och det mesta hade dem. Det svåra var att fråga om hjälp om man hade problem att hitta något, de pratade bara franska. Kanske borde lära mig sytermer på franska? Hade jag kunnat det, eller bara kunnat prata för mig själv på franska alls, så hade det inte slutat med att jag köpte tyg för 50€ utan 35€. Så nu sitter jag här, men för mycket pengar slösade och för mycket tyg och funderar på om jag någonsin kommer att få sytt något av tyget jag köpte för mycket av. Fast jag tror det, jag är för snål för att låta bli. Så tyget som blir över vet jag inte om jag ska försöka sälja som det är, spara eller sy något av och sälja. Blir nog det sistnämnda, jag vill börja sy mer. Jag har ju hur mycket tid som helst, från och med nu är alla regniga dagar(och det blir en del av dem här) tillägnade tyg och symaskiner.

Men idag blir det ingen mer sömnad, jag ska lägga mig i min säng och lyssna på Harry istället. Jag är för trött för något annat, jag är till och med för trött för att ta eller leta upp en bild till inlägget, så det blir så här tråkigt istället. Förlåt kära läsare!

1 kommentar:

  1. Har några synpunkter...
    1) Glöm inte att det är ZUMBA tis, tor, sön oavsett hur regnigt det är.
    2) Jag köper det du syr.
    3) Run Ron!

    SvaraRadera

Skriv!