onsdag 23 mars 2011

Dagar av sol!

Allt bli så mycket enklare i fint väder. Ingenting känns jättejobbigt, och man blir allmänt lycklig. Sånn är jag i alla fall. Lite för varm skulle jag kunna vara, men jag kan faktiskt ta av mig kläder, så än så länge kan jag inte klaga. Jag funderar bara på hur sommaren här kommer att vara. Medan de andra har hela juni på sig att bada i havet sitter jag fast i en storstad, utan något hav. Jag kanske kommer att dö av avundsjuka då, men just nu så orkar jag inte tänka så. Just nu har jag sol. Sol och värme.























Min gårdag. Hade tänkt ta en bild innan muffinsen blev uppäten, men jag hann inte. Hmm. På datorn spelades Harry Potter and the sorcerer's stone, nu är den slut och andra boken är på väg ner. Tills dess kan jag nöja mig med vårig musik, för tillfället Kristian Anttilas Paul Weller, mycket vår för mig. Mycket popparperiod. Känns helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!