torsdag 3 mars 2011

Suss; part IIII (Jag som aldrig skulle ha en modeblogg, fast det har jag ju inte heller!)
























Så här roligt kan man ha sista kvällen i Bryssel om man heter Susanna. Och hon klagade inte ens, faktiskt. Jag tror att hon tyckte det var lite skönt att någon bossade med henne och bestämde vad hon skulle ha på sig och vad hon skulle stå. Och visst gör hon sig på bilderna? Hundra gånger bättre än jag gjorde, det var lite därför bara benen fick hänga med på ena bilden.

Synd bara att blogspot tycker om att förstöra kvalitén på bilder...

7 kommentarer:

  1. Vadå kärebarn? Jag kan ta bilder på dig i dina nya fina kläder som jag hjälpt dig att hitta någon gång också. NEJ JUST DET, DET GÅR INTE, och varför inte? Jo, för du ber aldrig MIG om hjälp!

    SvaraRadera
  2. MEN SNYGGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (utropstecken)

    SvaraRadera
  3. TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(mer utropstecken)

    Vet dock inte om det kanske är Suss som ska tacka, eller typ H&M...

    SvaraRadera
  4. så nedrans snygga!!

    SvaraRadera
  5. Hon gör sig verkligen bra på bild! Fast min favorit var nästan den med holgakameran och dina ben! :) Och jag blev lite kär i den blommiga kjolen som Suss har på någon bild, den med knäppning hela vägen i fram!

    (Hittade di blogg idag, visste inte om att den fanns, antagligen för att jag inte frågat, men blev väldigt lycklig över att kunna läsa om hur du har det!)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Tacktack! Fint att jag får bevis på att Suss gör sig på bild, hon tror inte på mig!

    (Vilken tur att du hittade hit nu då! =) )

    Kram!

    SvaraRadera

Skriv!