lördag 12 mars 2011

Jag ville inte klaga men...

Just nu känns det väldigt tråkigt att min superroliga helg är över. För jag räknar med i torsdags till min helg. Jag har haft det kul konstant sen klockan 19 i torsdags och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Isabelle sitter på planet hem till Sverige, för att stanna. Lisa är i Sverige och kommer inte hit förrän imorgon, Stina umgås med sina föräldrar som är på besök och jag vill/orkar inte gå ut och leva storstadsliv ikväll. Helst av allt vill jag bara tillbaka till i torsdags med Robyn, Isabelle och söta pojkar. Det var det roligaste jag gjort på länge.

Men, det är ju ingen idé att sitta och gräma sig över det, bättre att vara glad för vad jag fick! Så nu ska jag komma på något vettigt att göra med min dag, så att hela lördagen blir en härlig dag!






















Jag och Isabelle kom förövrigt fram till att dålig-kvalité-bilder är snyggt. Så det där är konst, inte en dålig kamera eller dåliga inställningar. Snarare jag som stod för långt bak i publiken och zoomade järnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!