lördag 11 december 2010

Julkalendern.























Jag vet att det är den elfte idag, och att en adventskalender ska vara klar den första. Men som ni ser på den sista bilden så var det en del arbete med min kalender. Fyra av husen har jag tecknat tegel på, alla husen har tätt med fönster som många är dekorerade med adventsljusstakar och julstjärnor. 
   Och ja, okej då, det är inte tjugofyra luckor. För jag åker hem den tjugoandre, så jag bryr mig inte om de två sista dagarna. Och efter ett tag, när det drog ut på tiden att konstruera denna skapelse så insåg jag att de sju första luckorna var meningslösa likaså. Slutresultatet blev en adventskalender med luckorna åtta till tjugotvå, varje lucka fylld med godis.

Mums.

4 kommentarer:

  1. MEN ÅÅÅH VA FIIIIN DEN BLEV! Sjukt imponerad. Duktig tjej. Pusso /Stino

    SvaraRadera
  2. Jag får erkänna att jag är imponerad.

    SvaraRadera
  3. Hej, kan inte du maila din adress till mig (emma@ehrling.se) så får du ett julkort jag har målat själv :3
    Om du har så kan du väl skicka Annas med, så jag slipper fråga henne med så i alla fall någon blir överraskad, om inte hon läser det här då.
    Hej Anna om du läser det här.

    SvaraRadera

Skriv!