fredag 14 januari 2011

Jag blev precis ägd.

Frida Kullingsjö: kan inte hjälpa det.. men Jacob i långt hår i andra filmen.. mhmmm
Olivia Christoffersson: nej, lägg av!
Olivia Christoffersson: frida, han ser ut som en bebis med mycket muskler!
Frida Kullingsjö: men jag gillar muckler
Olivia Christoffersson: muckler? ;)
Frida Kullingsjö: jaaa muckler
Olivia Christoffersson: men hans muskler är så... snabbt uppbyggda. det syns att han bara pumpat
Frida Kullingsjö: och det syns att Edward inte har varken pumpat eller lyft ett mjölkpaket.

Jag anser mig ägd.

9 kommentarer:

  1. Jag skäms!

    SvaraRadera
  2. Jag med, men eftersom det nu mera är ungefär 5 stolta läsare av min blogg så tänkte jag att det är mer pinsamt för gifta, 25 åriga Frida att tycka att 17 åriga Jacob är snygg än för 19 åriga singeln Olivia att tycka att Edward är snygg!

    SvaraRadera
  3. Inget snack om den saken, speciellt inte eftersom Jacob ser helt bedrövlig ut. Å andra sidan tycker jag att det är roligare med personer som saknar självdistans på det sättet som Jacob gör. Glida runt halvnaken hela dagen liksom. Istället för att gå runt och vara deppig och lidelsefull som vissa andra.

    SvaraRadera
  4. Det är bara för att du önskar att du kunde glida runt halv naken hela dagarna, och bortser man från deppig och lidelsefull delen så vet vi ju alla att du är mer lik Edward än Jacob. Det är fint förresten att båda mina syskon är så involverade i det här, du kanske ska ta och läsa andra boken i alla fall?

    SvaraRadera
  5. Okej, nu reder vi ut det här! Båda pöjka ser bedrövliga ut! Och Simon hatar att gå runt halvnaken, men det kan vara att han är avundsjuk på de som faktiskt vågar det. Frida gillar Jacob för med långt hår därför det påminner henne om hennes största kärlek i livet: Zac Hanson. Och för att hon gillar muskler.
    Edvard är jobbig och ser sjuklig ut.
    Däremot hans vampyr-pappa/skapare. Mm-m-mmm!

    SvaraRadera
  6. Ja, hans skapare är inte helt fel, men påminner mig för mycket om killen som sjunger i Muse. Jag har lyckats att få in alla 4 manliga familjemedlemmar i Cullens i bandet, ser hyfsat roligt ut. Emmett spelar bas, så klart! Men annars så är ju faktiskt den snyggaste Jasper, men bara i första filmen, för sen ändrar de om hans hår, vad nu det ska vara bra för!

    Fint att detta har blivit en familjelägenhet tycker jag!

    SvaraRadera
  7. Ojojoj, här omnämns jag utan att vetat om det och kunnat försvara mig. Han är inte så himla snygg. Men muckler har han och snygga är dom. Och om jag får be så var det faktiskt Taylor som var den snyggaste Hansonbrorsan. Sen kan jag tycka att Jacob framhålls bättre i böckerna än i filmerna då han mest är jobbig och efterhängsen. Men han är lite som min Kiffan till sol. Positiv, glad och varm. Simon du kan ju göra som Edward annars och måla dit konturer av magmuskler så kan du gå utan tröja.. (Sen visste jag faktiskt inte att Jacob var så ung i verkligheten, men nu vet jag så nu tycker jag att han är väldigt ful?!)

    SvaraRadera
  8. Du får skylla dig själv som inte läser här!
    Och jag håller med dig, i böckerna tycker man ju om Jacob, det gör man inte i filmerna. Han ser ut som en bebis med små ögon och löjlig röst.
    Simon kan ju alltid testa att måla på sig magrutor, men å andra sidan verkar Jenny vara ganska nöjd ändå så jag ser inte riktigt vitsen med det.

    (Tur att du har kommit på det!)

    SvaraRadera
  9. Jo. Inte tror väl jag att en skypediskussion som uppkommit utav alltför tråkig kurslitteratur skulle hamna här :)

    Jenny verkar nöjd men uppenbarligen är ju Simon lite avundsjuk på Jacobs muskler?! Kan inte se någon annan förklaring till denna uthängning annars. Eller?!

    SvaraRadera

Skriv!