fredag 21 januari 2011

Sommarjobb och framtidsplaner.

Sommarjobb på Nimbus är klart. Jag som hela förra sommaren sa att jag inte kommer att jobba där ett år till, eftersom jag inte hinner komma hem innan sommarjobbsperioden börjar. Jahopp, så rätt hade jag. Missar en veckas jobb, men sen är jag tillbaka. Det gör mig ingenting, det är roligt att jobba på Nimbus. Enda nackdelen är att det finns ingen chans att hoppas på jobb till hösten där, och det är ju det som behövs. Nu när skolor och året här snart är slut så måste jag ju komma på vad jag ska göra för ett litet tag framöver, och ett jobb till mitten av Augusti är inte riktigt tillräckligt långt in i framtiden för att jag ska vara nöjd.
   Så nu ska jag bara komma på var jag vill bo, var jag vill jobba och vad av allt det jag vill som är möjligt.
   Känn er fria att komma med förslag/önskemål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!