måndag 10 januari 2011

Gömställen för en girig.

Kanske borde jag byta namn på bloggen till godisbloggen, det verkar handla mycket om det just nu. Jag tänkte egentligen bara visa er hur mycket godis jag har samlat på mig här. Det är synd att hälften av det inte ens är gott och det som är verkligt gott är köpt i Sverige. För er som missat att ge mig födelsedagspresent eller julklapp men känner att ni skulle vilja göra det kan gärna skicka mig en godispåse. Det som önskas är bubbliz, filidutter, djungelvrål, bildäck, alla typer av melongodisar, cola-bilar, all typ av laktris UTOM salta balkar eller annan typ av sötlaktris. Skicka heller inte zoo eller ferraribilar. Känn er fria att utelämna choklad, men skicka gärna med några punschpraliner. Blir ni osäkra på vad allt godis är för något, vänd er till Susanna Claesson, adress finns att hämta hos mig.
Tack på förhand!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!