onsdag 19 januari 2011

Idag kan bli en bra dag.

Nu är sista delen av franska provet gjord och jag är godkänd att fortsätta upp till steg 2. Nu har jag alltså läst steg 1 två gånger men kan fortfarande ingenting, intressant.

En annan sak som gör den här dagen bra är att flygbiljetten hem över påsk är köpt. Den 17 april klockan 8.40 landar jag på Säveflygplats och den som kommer och hämtar mig där får en puss och en kram!
Den som däremot kör mig tillbara den 24 april till klockan 9.05 får också en kram, men antagligen mest en tyst och ledsen Olivia. Känn dig fri att välja dag! Hur som helst är jag hemma när påskefyrn är, så jag kanske inte alls kan åka tillbaka för jag kanske eventuellt dör av rädsla och förakt den kvällen, vi får se helt enkelt.

Bilden har ingenting med texten att göra. Jag har bara inte fått en
chans att använda den innan. Notera bajset som pryder gräsmattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!