måndag 17 januari 2011

Duktig flicka.

Klockan är inte ens elva och jag har hunnit med en massa saker. Jag har hunnit väcka barnen och ta dem till bussen, jag har gått en timmes promenad och efter det följde 40 sit ups och 40 rygglyft plus streching, jag har ätit frukost, duschat, startat tvättmaskinen, målat två teckningar och hunnit plocka upp skräp som låg och skräpade på tomten. Nu har jag en sak kvar att göra idag innan kvart i fyra och det är att gå och handla, vilket tar absolut max 20 minuter. Nu ska jag belöna mig med att se en film medan jag målar, det tråkiga med det är att det känns som att jag slappar och gör ingenting när jag har en massa saker jag borde göra - de där massa sakerna är att plugga franska men också att måla så jag kan söka in på min skola, alltså gör jag ju vad jag ska!


Jag håller på att göra en kreativitetsvägg. Där sätter jag upp allt jag gör, tycker om eller vill bli inspirerad av. Än så länge har jag inte kommit så långt, och nästa steg är att göra löv till kvisten så att den inte syns lika tydligt. Med andra ord, det kommer att ta tid. Tur att jag har tid, mest tid i hela världen tror jag ibland.



1 kommentar:

Skriv!