lördag 11 december 2010

Äntligen!

Har lyckats rensa datorn så pass mycket att jag kunde lägga in alla bilder från kameran. Två veckors bilder som äntligen går att använda. Tyvärr har jag redan skrivit om hälften av händelserna som bilderna skulle varit till, så det blir bara bilder från det sista evenemanget i detta inlägget. Presenterna från IKEA.




















Som ni kan förstå är jag mycket nöjd. Och detta var inte ens allt vi fick. På det första IKEA fick vi lunch i personalmatsalen(bara det att få vara på personalavdelningen på IKEA var stort för mig, även om det är totalt orationellt.), vi fick ta så mycket vi ville av allt. Det fanns godis sak tilläggas. 
   Nästa IKEA imponerade inte lika mycket, där fick vi bara en tårtbit och dricka. Det var även där vi fick ljusen och fatet till dem, och det imponerar helt enkelt inte lika mycket på mig som mat gör. För kom igen, julmust, julskum och pepparkakor! För att inte tala om Ballerina.... Singoallan kan jag ge bort, den tycker jag bara om för att Håkan sjunger om Singoalla och jag inser att det inte är så väldigt moget.

Det fina med dagen tar inte ens slut. Jag fick köra bil. Visserligen automat, och visserligen med många negativa kommentarer(förstår inte vad det är för fel på att tycka om att köra bil, och tycka om att göra det snabbt. Det är ju inte som att jag inte KAN köra bil), men jag fick köra bil. Snabbt. Så jag mådde bra. 

Nu ska jag och min tjocka mage gå ner till köket och äta, köttbullar och pommes frites håller man sig inte mätt på hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!