torsdag 2 december 2010

Nytt namn.

Bloggen har bytt namn, delvis för att jag känner att jag inte behöver bli mer modig nu, snarare positiv. Men också för att jag ville få en röd tråd på bloggen, så att jag vet varför jag skriver här och vad jag ska skriva om. Mestadels skriver jag ju för att ni där hemma ska veta hur jag har det, men då slutar det med att jag bara skriver när saker är dåligt och jag vet att det inte är något intressant. Antagligen kommer det inte att bli någon skillnad på bloggen, speciellt kommer nog inte ni kära läsare märka någon skillnad, jag är alldeles för dålig på disciplin, men jag hoppas att bloggen numera ska handla om vad jag gör här, i Bryssel, i en annan familjs hus.

Jag måste bara rensa datorn så att jag kan börja lägga in bilder på den igen. Det får bli en annan dag, nu måste jag börja göra mig iordning så att jag kommer iväg på min Luciaövning! Festligt att jag behövde resa utomlands för att komma med i ett sånt igen.

2 kommentarer:

  1. tror det är ett i för mycket i titeln! : D

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du hade rätt!

    Allt för att få kommentarer *gnider händerna onskefullt mot varandra*

    SvaraRadera

Skriv!