fredag 18 mars 2011

Fredag!

Inga sjuka barn! Ingen middag som ska lagas! Jag kan gå och handla när jag vill!

Lisa kom över på frukost, men hon behövde gå för hon skulle på någon utomhuskonsert sak som jag valde att stanna hemma från, så att jag hinner handla och vika tvätt för vi ska ändå ses ikväll. Gissa om jag inte glömde att städerskan skulle komma, så jag hann inte vika någon tvätt som hon kommer att hinna stryka. Nu måste jag stryka själv, innan Pernilla och barnen kommer hem och utan att städerskan märker det. Kan hända att lite av barnens kläder inte blir strykta, de märker ingen skillnad ändå! (Påminn mig snälla om att INTE ha ont i magen över att jag missade detta, det kan hända den bästa. Jag är inte en dålig au pair för att jag en gång glömde det.)

Nu väntar jag på att en ny säsong av Vänner ska komma ner till datorn, och innan den gör det kanske jag borde gå och handla, men eftersom jag inte måååste förrän typ halv fyra så lär det dröja innan jag gör det. Kan säkert hitta på något annat roligt att göra med mig dag. Vi får väl seeee....

Bilden har ingenting med inlägget att göra, men äpplen är ju alltid fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!