lördag 12 mars 2011

Ikväll känner jag mig som den mest tragiska varelsen.

Fast ibland måste man ju få sitta hemma och titta på en film man har sett hundra gånger och äta upp resterna från dagen innan och bara vara.. död. Och det låter ju bättre när man säger det som att man har ett val, att jag hade kunnat göra något supercoolt men att jag väljer att vara hemma för att jag har en sånn aura att alla vet att jag är cool fastän jag ligger hemma i en soffa och kollar på en film för hundrade gången.

Det är inte riktigt sant, jag har inte riktigt något val. Jag hade kanske kunnat måla eller sy, eller hängt med några ut. Men det är ganska ofrivilligt som jag sitter här, tur att jag är så bra på att vara ensam så att jag faktiskt tycker att det är okej. Hänger ni med på vad jag menar?
















Någon som känner för att göra den här frisyren på mig i sommar? Eller tidigare, jag tror att jag har tillräckligt med hår, nästan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!