tisdag 12 oktober 2010

Nattligt mys.




















Det är skrämmande när man går in i sitt kök, och ett larm börjar tjuta.
Det verkar som att alla sov igenom det, men jag förstår inte hur och vågar inte riktigt hoppas på det.
Men nu vet jag ju tills nästa gång hur det funkar.
Just nu är jag ganska nöjd med mitt ensamma mys.
En bra bok och en tallrik yoghurt och flingor. (det kommer att sluta med att när jag äntligen kommer hem och får tag i min underbara, extremt saknade fil så kommer jag att sakna min yoghurt och mjölk. Fast det kommer jag aldrig att erkänna.)

2 kommentarer:

  1. Åhhh. Hur är din nattskjorta att sova i?

    Jag hade kunnat leva i min.. Jag hade verkligen det ^^

    SvaraRadera
  2. Jag med. Jag lever nästan i den. Jag undrar om jag någonsin kommer att tvätta den.

    Okej, det kommer jag. Men jag vet inte vad jag ska sova i då...

    SvaraRadera

Skriv!