torsdag 7 oktober 2010

Ååh...

Det är fruktänsvärt att klockan är tjugo över åtta och att jag ska lägga mig för att sova lite till.
Men jag kunde inte somna inatt, och var tvungen att gå upp med barnen imorse,
och idag är en lång dag med lite vila, så jag måste vila nu.
För det vet alla som känner mig, att en trött Olivia,
det är en värdelös Olivia!

Men det är fruktänsvärt, det är det.
Jag ber om ursäkt till alla er andra morgonmänniskor,
jag önskar att jag också kunde få gå upp nu.

När jag blir stor ska jag sova minst tio timmar per natt,
det tror jag att jag behöver.
(Det är så här det kommer bli nu, bilder på absolut ingenting viktigt.
Jag har hört att folk inte läser texter, utan bara tittar på bilderna
när de besöker en blogg. Tänk att jag tror att det är sant.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!