lördag 9 oktober 2010

Hmm..

Jag sitter framför datorn och ska äta lunch i min ensamhet.
En riktig studentlunch,
nudlar och så dricker jag vatten till.
Vilket känns sjukt meningslöst, för det kommer komma en dag när nudlar ungefär är vad jag kommer att ha råd med, så nu när jag sitter här och äter mat någon annan betalar(med en lön jag aldrig kommer att komma upp i), då skulle jag ju kanske passa på att äta något lite finare?
Å andra sidan bjöd hon mig på restaurang i onsdags, och jag vill inte ens nämna vad det gick på.
Fy och skam Olivia, så mycket pengar och uppmuntring du får och vad gör du för att återgällda det?

Jo, just det, jag sa aldrig att jag fick 20€ för lite i lön, så det kanske inte gör någonting att jag har ätit upp familjens nutella och actimel?

2 kommentarer:

  1. För 20€ får man mycket nutella och actimel...

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet. Jag ska prata med henne. Men det är ju så dumt, jag skulle ju gjort det direkt. Men då var Estelle där och det kändes så fel. Vi satt framför tv:n och hade fredags mys ju!

    SvaraRadera

Skriv!