onsdag 6 oktober 2010

För idag är det ju min födelsedag!

Jag önskar att folk ville sluta envisas med att ta kort på en på morgonen!
Vem, jag bara undrar vem, ser mysig och fräsch ut på morgonen?
Inte jag i alla fall, det är ett som är säkert.
Men väckt blev jag i alla fall, mitt ur en dröm kommer de upp och sjunger för glada livet.
Men bara Pernilla sjunger hon, och inte han,
fast vad gör det? Jag gjorde nog samma sak som barn.
Fina bilder får man, ett litet brev, ett paraply(för här regnar det en del, bra, då känns det som hemma) ((det regnar idag med förresten, trots att jag beställde sol, jag tror det är meningen att det ska regna på min födelsedag))
Och så har jag fått biobiljetter. Av både Lisa och Familjen, så gissa vad!
Jag kommer att gå på bio minst 6 gånger under tiden jag är här!
Tänk att det tycker jag om.

Nu ska jag nog börja göra mig iordning, för idag ska jag ÄNTLIGEN få hämta den där himla kameran.
Och kommer den inte idag så kommer jag nog att strypa någon.

product_balloon1.jpg

eu-ballonger_41438594.jpg
(Jag var ju bara tvungen... men jag hittade ingen större.)

2 kommentarer:

  1. Jag ser inte bilderna :(

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte att någon gör det, för det gör inte jag heller. Men jag orkar inte ta bort dom.
    Det var bilder på ballonger, vanliga och eu!

    SvaraRadera

Skriv!