fredag 29 oktober 2010

Jag vill inte trampa någon på tårna.

Men jag är så lycklig.
Idag är en sånn där lycklig dag.
Inte bara för att barnen åkte till sin pappa för att vara där en vecka,
och inte bara för att Pernilla åker till Istanbul i fyra dagar i morgon.
Inte bara för att jag hade en supertrevlig dag på stan med Lisa och Anna idag.
Inte bara för att Lydia kommer imorgon.
Nej, jag är lycklig.
Så där som man är när man börjar inse att man har det himla bra.
Och givetvis är inte allt alltid bra,
och givetvis väntar jag på slaget i ansiktet som straff för att jag har haft det så bra.
Men lycka vore onödigt om jag bara oroade mig för olyckor hela tiden.
Så nu ska jag hem till Lisa och mysa med henne, Anna och Stina.
Bara för att jag har det så himla bra.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!