torsdag 7 oktober 2010

Frukost i min underbara ensamhet.

(Ser ni mig i skeden?
Det är precis sånt som visar att jag precis har fått min kamera...)



Jag tycker om att vara ifred när jag äter frukost. Därför är det alldeles perfekt och sätta sig ner efter att barnen åkt till skolan och Pernilla gett sig av till jobbet. Kanske framför allt för att ingen ser ens val av frukost. Eller för att jag sitter ner och latar mig när jag egentligen borde rusa upp och sätta igång med min dag, för idag ska mycket hinnas med.

Jag ska...
  • Duscha
  • Handla
  • Förbereda middagen
  • Städa upp på mitt rum
  • Baka tårta med Stina
  • Städa upp efter oss
  • Hämta barnen vid bussen
  • Se till att barnen äter, gör sina läxor och leker
  • Laga middag
  • Gå till Au Pair träffen och bjuda på tårta
Dags att sätta igång,
seså Olivia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!