måndag 4 april 2011

What to do, what to do?

Jag känner att jag vill vara kreativ, att jag vill göra något pyssligt. Jag borde nåla Stinas tröjor, jag borde sy på min klänning, det är till och med bättre att måla än att bara sitta här.

Men jag orkar inte. Jag sov kanske 3 timmar sammanlagt i natt, och har varit uppe sen tjugo i sju. Jag har gått i skolan, pluggat, lagat mat, hämtat barn, lekt med barn, bråkat med barn, skrattat med barn och lagt barn. Nu vill jag bara sova. Men okej, jag ska nog nåla en tröja iaf. Jag får ju ändå betalt...

5 kommentarer:

  1. 3 timmar är inte illa Olivia... Det finns faktiskt dom som inte kan sova.

    SvaraRadera
  2. Mathias Sennerstam: de sömnlösas språkrör (med tanke på deras energinivå fick de väl ta den som kunde hålla sig vaken).

    SvaraRadera
  3. Hahaha. Är Anonym Lydia eller? :p

    SvaraRadera
  4. Oftast, och i detta fallet, ja!

    SvaraRadera
  5. Precis... jag är även Frankensteins.

    SvaraRadera

Skriv!