måndag 4 april 2011

DESIGN BY NEAO
























Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle återkomma och berätta något om Linnea, så här spännande är det!
Linnea gör nämligen egna tryck på tröjor. Hon har en del olika texter, och du väljer själv vilken av texterna du vill ha i vilken färg och storlek. Supersmart och superkul. De tre ni ser upptill finns redan, HELP ME I'M AWESOME som jag publiserade igår finns och hon är påväg att skapa ännu fler. Jag har fått höra vissa av förslagen, och jag kommer hålla er uppdaterade när jag vet mer säkert vilken text som blir nästa projekt. Är ni intresserade kan ni kontakta Linnea på hennes mail: linnea_odenjung@hotmail.com, hennes blogg eller på facebook.

Priset ligger på 120-150 beroende på typ av plagg och storlek på trycket!

Men skynda, skynda, för hon har redan sålt en del!

2 kommentarer:

  1. HELP ME, I'M STAYING AT SOMEBODY ELSES HOUSE.

    SvaraRadera
  2. HELP ME, I'M STAYING AT SOMEBODY ELSE'S HOUSE.

    SvaraRadera

Skriv!