måndag 4 april 2011

Dagens oufit!























Dagens outfit brukar inte jag syssla med, mest för att det antagligen inte är jättemånga som bryr sig. Men idag ville jag visa upp hur bra det är med klädbytartillfällen. Kjolen, tröjan och hårbandet är Stina och Lisas gamla saker, som jag bytte till mig genom att lämna bort plagg jag definitivt inte kommer att sakna. Typ som min tröst-kofta. Den köptes in när jag var ledsen och sinnesförvirrad, och påminner mig mest om den dagen. Så, nu kan Linnea få roa sig i den och de SJU andra plagg hon fick, trots att hon bara bidrog med ett... Antar att jag får skylla mig själv som förlorade på sten-sax-påse mot henne...

Efter att vi bytt kläder drog vi till McDonalds och pratade i en halv evighet, mycket mycket mycket trevligt.

Och ja, jag överlevde franskan. Victoria var där, så det var faktiskt nästan trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!