söndag 3 april 2011

Klädbytarkväll.

Jag ska hem till Lisa för att byta kläder, för att jag tyckte vi skulle ha en dag, men nu har jag insett att jag inte har så väldans massa kläder att byta bort. Det känns ju lite tråkigt. Fast det kan ju bli roligt ändå, framförallt kan det betyda att jag får en massa kläder som jag inte hade räknat med att ha i min garderob i vår. Eftersom jag handlat upp alldeles för mycket pengar det senaste och inte riktigt har råd att handla kläder kan ju det vara bra. Fast nu har Stina gett mig lite jobb, så att jag tjänar en extra liten peng denna månaden.

Och imorgon är det måndag, då måste jag gå till skolan. Kanske vore det bättre om jag försökte övertala mig att det inte är så farligt, istället hoppas jag att jag ska hinna bli sjuk till imorgon.

Nu ropar Linnea att hon är klar, så jag måste gå! Appropå Linnea så kommer det komma upp något här snart, som jag tycker ni ska hålla ögonen öppna efter! Det liknar detta lite...

2 kommentarer:

  1. sju plagg och en liten väska....

    SvaraRadera
  2. det var fair and square! 3 - 0 i le sten-sax-påse et tu ne kan pas gnäll!

    SvaraRadera

Skriv!