lördag 2 april 2011

Parkhäng.

























Idag hade Stina, Lisa och jag picknick i parken. Det ser inte så varmt och skönt ut, men det var det. Trots solens meserier var det ändå över 20 grader ute(ja, i luften Mathias). Vi njöt av medhavd mat, jordgubbar och Lisa köpte godis på pinne av scouterna. Bakom oss satt ett ascoolt gäng som verkligen visste hur man picknickade i parken.

Jag tycker att Stina är så söt på sista bilden, hon ser lite ledsen ut över att jordgubbarna tog slut. Fast de var inte slut, för hon lyckades trycka in en i min mun senare, tog mig ett tag att förstå att hon faktiskt ville att jag skulle äta den...

5 kommentarer:

  1. Var det i skuggan?

    SvaraRadera
  2. Skämt att ni har 20 grader i luften och vi har bara dimma i luften. Ni borde straffas på något vis.

    SvaraRadera
  3. Suss, Det räknas inte om det inte var i skuggan det var 20 grader...

    SvaraRadera
  4. Mathias, det var 22 grader, i luften, i skuggan.

    SvaraRadera

Skriv!