tisdag 12 april 2011

Det vore som att skjuta sig själv i tinningen, och sedan vakna bara för att behöva städa upp sin egen skit.





















Mina damer och herrar; det första egen och färdigsydda plagget från
State of Flux.

Ibland är det bättre att göra det jobbigare alternativet(därav rubriken, det var så jag förklarade för Linnea att jag inte orkade göra hals och ärmringningarna ordentligt), och det är synd att jag inte gjorde det. Men gjort är gjort och klänningen är klar. Ursäkta att man ser så mycket underkläder, jag ska ha en klänning under men den är hemma hos Linnea och jag ville så gärna visa hur den blev. Med andra ord, bättre bilder ska komma senare.

Genom bilderna kan ni se hur det gick från idé till färdig produkt, och jag hoppas att alla plagg jag syr numera kommer att kunna bli lika bra eller bättre dokumenterade från start till klart.

4 kommentarer:

  1. Gud vad bra den skulle passa in i min garderob!

    SvaraRadera
  2. HELT PERFEKT BLEV DEN! :) Ååh. Jag snor några bilder till min blogg, är du med i min och linneas pakt att vi får sno varandras bilder utan att fråga om lov? <3

    SvaraRadera
  3. Hade varit väldigt fin i min med.... Garderob alltså. Inte blogg.

    SvaraRadera
  4. Klart att vi får sno varandras bilder, så länge man på något vis säger var de kommer ifrån, eller tillräckligt ofta länkar till varandras bloggar!

    Och TACK kära ni!

    SvaraRadera

Skriv!