fredag 15 april 2011

Fredag.




Strosade hem till Linnea förut, för att sitta ute i solen och njuta. Efter undefär en halv timme gick solen i moln, vi tröttnade och gick in och målade. Funkade fint för min del det också.
Sen skulle jag hem, hämta barnen och få dem att byta om så att de kunde hinna med sin taxi, för att hinna med sitt tåg för att hinna med nästa tåg. Bussen var tjugo minuter sen och jag blev påmind om att jag inte kan hantera stress, speciellt eftersom jag nästan en timme senare fortfarande är stressad.

Men nu är de iväg, och jag har huset för mig själv i två dagar tills jag också åker. Ska bli en supermysig helg med folk jag tycker om innan jag åker hem. Känns oerhört skönt att åka hem för att jag vill det, och inte för att jag behöver det. Jag har aldrig trivts i Bryssel så mycket som jag gör nu, och det känns faktiskt mer än okej att stanna här till juli. 
Även om jag skulle vilja åka hem i juni...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!