tisdag 5 april 2011

State of Flux






















Bytte till mig denna väskan när vi bytte kläder. Det är min nya State of Flux väska, alltså min nya arbetsväska. Har jag berättat det? Att namnet är klart till mitt företag nu, och att det verkar ganska seriöst. Mest för att jag kommer att lägga allt på en låg nivå. Inte starta för att satsa och vinna, utan starta för att det är roligt att få sy och ska jag köpa tyger billigt behöver jag ha ett företag. Nu när jag kommer fram till ett namn känns det mycket lättare. Mycket roligare. Mycket mer verkligt.

För er som inte vet vad det betyder så säger The Free Dictionary så här:





Noun1.state of flux - a state of uncertainty about what should be done (usually following some important event) preceding the establishment of a new direction of action; "the flux following the death of the emperor"

2 kommentarer:

  1. Åh, så du kom på ett namn? Jag gillar det!

    Vad roligt att starta företag. Det vill jag också göra, även om jag inte ens vet vad jag skulle göra med det..

    SvaraRadera

Skriv!