torsdag 14 april 2011

Höjden av dumhet.

Ikväll är min sista riktiga egen tid tills jag åker hem till Sverige. Imorgon ska jag och Linnea ta oss in till Gare Centrale och köpa tågbiljetter till Paris, och på kvällen kommer hon hit för att sova över. Nästa morgon åker jag tidigt till Antwerpen för tat förhoppningsvis komma hem sent och sedan gå upp tidigt för att hinna med mitt flyg hem till Sverige. Så ikväll borde jag passa på att göra en massa saker. Städa mitt rum, för att ta ett exempel. Laga jeans och sy in ett annat par, måla eller i varje fall blogga ordentligt. Lägga mig i tid, läsa ut någon av alla böcker jag lånat av Pernilla eller i alla fall titta på en film.

Vet ni vad jag gör?! Vågar jag avslöja vad jag gör? Det är nästan så att jag inte gör det...





Men okej då.

Jag nopprar bort hår från benen.
Och inte för att det ska bli snyggt eller för att jag är en maschosist. Nej, för att jag inte orkar resa på mig och göra något annat! Det är nog höjden av dumhet tror jag.

Nej, ni får ingen bild, det är för... prickigt.

6 kommentarer:

  1. bättre än att använda rakhyvel skulle jag tro. mitt vänstra ben har aldrig varit så nedhyvlat som det är nu... dom där rakhyvlarna är vassa.

    SvaraRadera
  2. Smärtfriare och effektivare, med all säkerhet. Men lika långvarigt? Nepp!

    SvaraRadera
  3. jag får väll börja använda pincett jag med...

    SvaraRadera
  4. Manligt, Matte. Manligt.

    SvaraRadera
  5. Jag vet. Annars hade jag inte gjort det. Inte du heller antar jag...

    SvaraRadera
  6. Jag epilerar. Det om nåt är manligt.

    SvaraRadera

Skriv!