fredag 8 april 2011

Glada nyheter!

Om en vecka och två dagar åker jag hem till Sverige för en stund, och eftersom allt har löst sig så fint så får jag stanna ända till 28 april, istället för 24 april. Känns väldigt skönt, och inte lika stressigt. Jag hinner nästan med att gå till tandläkaren, men med tanke på hur det slutade sist så tänker jag inte göra det...

(Detta gör att jag missar skolan en vecka, så nu har jag inte franska på tre veckor. Mohahaha. Så här glad blir jag när jag tänker på det:





















)

3 kommentarer:

  1. Trots att jag går som praktikant på en skola där vi som socialpedagoger jobbar för att få eleverna TILL skolan kan jag inte låta bli att glädjas!

    SvaraRadera
  2. LYCKA :) :) Jag lovar att du kommer se snygga killar överallt när du kommer till Sverige! Till och med snyggare än han som jobbade för Robyn ;) KramKram

    SvaraRadera
  3. Ah!! Va nice! Då är vi i samma land och samma stad (antar jag?) lika länge! =D

    SvaraRadera

Skriv!