tisdag 12 april 2011

Det regnar ute.

Igår kväll började det regna, riktigt mycket med åska. Jag låg i min säng och hörde regnet mot rutan och bara njöt, av att ha all tid i världen att bara ligga där och lyssna. Det regnar fortfarande, och jag tycker inte alls att det känns jobbigt. Jag vill bara mysa till det inomhus. Se en film, baka en baka, bara vara. Hade inte gjort mig något om jag hade haft någon här att göra det med, men ensam funkar rätt fint det också. Det är bara det att jag har en massa saker jag borde göra, och även om jag gör klart dem får jag inte baka för frysen är full med bakade saker. Jag borde helt enkelt sätta igång med det som ska göras. Jaja, vad är väl en regnig dag med bara roliga saker att göra?

Bilden snodde jag från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!