måndag 11 april 2011

Sa den blinde, till den döve, när den lame skulle hoppa höjdhopp.

Det är ganska sällan jag önskar att jag var bättre på datorer och sånt där, för det intresserar mig inte riktigt. Men ibland kan jag verkligen känna att det hämmar en, som när man har en blogg. Jag är för i all sin dar inte ens förmögen att redigera en bild utanför iPhoto, och det kommer man inte så väldigt långt på. Det gör att min blogg lätt blir lite platt och uttryckslös. Samtidigt som jag är för mycket kontrollfreak över mitt för att på riktigt låta någon annan komma in. Ni ska höra mig när någon ger en åsikt på ett plagg jag målat om jag inte frågat efter det. Ihop knipen mun och väldigt få ord, det är vad ni skulle höra(och se, uppenbarligen).

Till mitt försvar så klarar inte min dator av så väldigt mycket, ska vara glad att jag ens kan koppla min kamera till datorn. Så kanske blir det bättre i höst när jag förhoppningsvis har en ny dator, eller så har jag lagt ner bloggen tills dess. Det beror nog ganska mycket på er, men ganska mycket på mig också. Faktiskt.

Vi får väl se, sa den blinde till den döve när den lame skulle hoppa höjdhopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!