söndag 10 april 2011

I-landsproblem i hög grad.

Klockan är kvart över tolv och i ungefär två timmar har jag varit så trött att jag kunnat somna på stört. Och där tog min hjärnverkamhet slut och jag vet inte alls vad jag ska fortsätta med som skulle kunna vara av värde. Man kan tycka att jag borde gå och lägga mig, men då måste jag resa mig från min lurviga matta, borsta tänderna och byta om. Både ta av och ta på mig kläder. Hur jobbigt är inte det på en skala från ett till tio? Det är så jobbigt att jag som gåva till mig själv ska lägga mig utan att ställa en klocka imorgon.




Nej, vem försöker jag lura, det kan jag ju inte. Men jag ställer den på typ elva. Så att jag garanterat kommer att vakna innan den, men så att den ringer ifall jag inte skulle göra det. Smart, Olivia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!