tisdag 12 april 2011

Packning pågår.

Försöker packa inför min kommande Sverigeresa. Jag brukar faktiskt tycka att packa är ganska roligt, i alla fall när det kommer till att försöka få ner det på ett bra vis i väskan. Fast denna gång är det inget roligt alls. Jag reser utan bagage, för att det blir så mycket billigare, så jag har bara en kabinväska med max 10 kg. I den ska jag få plats med både kläder och saker som ska hem och stanna där.

Saker som ska hem och stanna där är saker som skor, pussel, pärlor, dvder och adventstjänor(de två sistnämnda ligger inuti pussellådan för att spara plats).



















Saker som ska hem för att tas med hit igen är kläder. Och jag insåg precis att jag glömt att packa ner underkläder! För varje nytt klädes plagg åker en av de andra sakerna ut, och jag vet att det är löjligt att ta med pärlor hem, de kostar typ 50kr på IKEA, men det känns så onödigt att lämna dem här. Förresten väger de nästan ingenting ändå.




















Jag lyckades faktiskt få ner allt, och jag har 1 kg till godo, som jag inte tänker fylla för tänk om min våg inte stämmer! Tyvärr kan jag inte ta med lite belgiska godsaker som jag hade tänkt, för chipsen kommer helt enkelt att bli mossade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!