söndag 26 september 2010

Wehey!

Har ni sett att bloggen ser mycket roligare ut?
Allt tack vare Emma Ehrling som inte bara ändrade mallen och textsnittet mitt i natten utan även lånade ut sina hustak till mig. Tacktack!

Det regnar i Bryssel idag. En hel del. Vilket innebär att min lediga dag kommer att tillbringas i ett hus med hela familjen. Mycket mysigt om det inte vore för den detaljen att Estelle tar det personligt så fort jag vill vara i fred. Jag måste lösa det där på något vis. Tips?




(Påpekas ska dock att om Emma hade fått bestämma hade inte allt varit svart, den biten är mitt fel. Ifall ni tycker att bloggen inte är så rolig, med allt det där svarta.)

2 kommentarer:

  1. Haha. Jag sitter och funderar på om man kan placera om taken så de inte ligger under texten..

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är super som det är =)

    SvaraRadera

Skriv!