lördag 25 september 2010

Andra veckan. Lördag.

Okej, anledningen till att jag är en superduktig au pair är väldigt enkel,
jag tittar på filmer för barn som utspelar sig på high school dubbade till franska utan text.
Förstår ni?
Fördelen var att jag tyckte inte att filmen var lika påfrestande för jag förstod inte vad de sa till varandra.
Istället fick jag bara uppleva danserna.
Och musiken.
Och faktumet att lilla askungeflickan fick superkändiskillen,
som jag tror skulle förreställa snygg.
Tror.

Men innan hela dålig-film-dubbad-till-franska historien så köpte jag min födelsedagspresent,
en kamera.
Som kommer nästa vecka.
Så att jag förhoppningsvis kan förgylla bloggen med lite bilder.

1 kommentar:

  1. Hurra! Längtar att få se bilder! Och ska kolla in den där länken du skickade. Såg mycket roligt ut...

    SvaraRadera

Skriv!