måndag 27 september 2010

Gemig!

När jag var i Paris hittade vi en alldeles underbar affär. Jag har precis återupptäckt storheten med den affären genom deras hemsida. Men i rädlsa av att alla andra kommer att ha råd att köpa saker vågar jag inte ge ut den till folk, ifall de hinner köpa sakerna innan jag. Vilket är korkat, för då kan ju ingen köpa grejer till mig därifrån!
Så, jag kommer att formulera detta snyggt.

Vill ni köpa något till mig går nästan vad som helst från den här hemsidan bra. Speciellt trämustschen som egentligen är ett salt och pepparkar. Eller retrougglan som egentligen är en klocka.

2 kommentarer:

  1. Mustaschen är fantastisk! Gillar även packman-askarna. Mycket... användbara. Tror jag. Fina, fina saker!

    SvaraRadera
  2. Det är just det där, att de är så himla användbara. Jag hittade en massa användbara saker jag ska köpa när jag har pengar...

    SvaraRadera

Skriv!