torsdag 23 september 2010

Andra veckan. Torsdag.

Det är dumt att jag av någon anledning är dömd att alltid vara trött, vad jag än gör om dagarna.
Det gör att man missar mycket, att tiden bara drar förbi.
Samtidigt som tiden går väldigt sakta.
Men nu är helgen här, och till helgen ska jag orka vara social.
Imorgon kväll kommer ju tre kompisar till Estelle och sover över,
så jag flyr nog fältet och tar mig iväg någonstans.

I annat fall så är det nu inte ens två veckor kvar tills jag fyller år.
Jag har aldrig fyllt år någon annanstans än hemma,
men Pernilla har lovat att vi ska gå ut och äta middag någonstans.
Och när jag ändå pratar middagar.
Hon ska även ta med mig till Parlamentet och Kommisionens restauranger.
De är inte öppna för vanliga turister,
bara turister med rätt kontakter.
Fint tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!