måndag 28 februari 2011

Jag har fina vänner!

Ikväll plingade det på dörrklockan, och vem stod utanför om inte Lisa med en present till mig? Hur glad blir man inte då? Och blir man inte extra glad när det är vantar som är lååånga så att de kan användas till min finfina jacka jag köpte i höstas, men inte har kunnat använda sen jag tappade bort mina förra låååånga vantar.

Jag skulle vilja säga att man blir så här glad!














En bild på vantarna, kanske i kombination hade antagligen passat bättre nu, men jag orkar helt enkelt inte fixa det just nu, och jag LOVAR, det kommer komma bilder på både vantarna och jackan senare!



Ser ni förresten att det ser ut som att jag har mustasch på bilden? Tänkte att den fick vara kvar, jag behöver få känna mig lite manlig ibland jag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv!