onsdag 23 februari 2011

Jippijajjaj Jippijippijej!





































Imorgon kommer Susselipuss hit. Och så kallar jag henne endast om jag verkligen, verkligen inte har något annat att reta henne för. Vilket jag ALLTID har. Utom nu då, fast egentligen retas jag inte så mycket nu heller. Jag är mest glad att hon kommer hit och hälsar på. Jag ska bjuda på köttfondue, Stina och Lisa kommer förbi och säger hej. Och det var det, som var planerat. Sen får vi väl se, tydligen ska man ju visa upp Bryssel och alla turistsaker, men ärligt, jag har gjort det innan och så väldigt speciellt är det inte. Hon kanske får se den kissande pojken, och flickan för att hon är hundra gånger roligare. Grand Palace är ganska fint, och ligger när en tunnelbana. Och sen minns jag inget mer man borde se. Vi ska väl shoppa lite också, för sånt ska man göra. Annars har jag lite filmer på datorn jag inte vill se utan sällskap, och vi har en himla massa skitsnack att ta igen. Kakor att äta, navlar att pilla i. Det är sånt vi gör, äter och pratar. Sover lite då och då. Kanske ser en film för den snygga pojkens skull. SUPER!

Alla bilder är från 2009, varken jag eller Suss ser ut så där numera.

3 kommentarer:

  1. Alltså. Det kommer bli så otroligt bra. Du och jag. Onsdag till söndag och massa tjöööööt. Har svårt att tro att det blir bättre än så.

    SvaraRadera
  2. (Du har bättre sker att reta mig för, men jag är tacksam för att du inte gör det på din blogg :P)

    SvaraRadera
  3. Jag är såååååå glaaaaa för er skull. Krama O från hela högen på vår hemmaplan.

    SvaraRadera

Skriv!